Kde najdu manuál?

https://www.voltio.cz/manual/

Heslo pro přidání do Homekitu

V novějších firmwarech používáme heslo 094-14-037. 

Dříve jsme používali hesla 021-82-017, nebo 111-11-111.

Zařízení se tváří jako nefunkční, tlačítko nefunguje, LEDka nesvítí

Je potřeba provést prvotní nastavení zařízení, viz manuál na https://www.voltio.cz/manual/.

Režim nastavení a reset zařízení

1) Vypněte WiFi na kterou bylo zařízení připojeno.

2) Stiskněte 10x rychle za sebou tlačítko/spínač, nebo zařízení připojte k elektrické síti, do 3 vteřin odpojte a znovu připojte.

3) Připojte se na WiFi s SSID "Voltio-XXXXXX".
    starší verze FW: Po chvíli vám vyběhne notifikace "Připojení k síti", po tapnutí na notifikaci se dostanete do režimu nastavení.
    novější verze FW: Otevřete prohlížeč a do adresního řádku napište: 192.168.4.1

4) Pokud chcete zařízení kompletně vyresetovat, v režimu nastavení zvolte volbu "Remove WiFi settings" a tapněte na "Save and connect". Po té se opět připojte na WiFi s SSID "Voltio-XXXXXX", zvolte volbu "Reset Homekit ID" a tapněte na "Save and connect". U novějších verzí firmwaru stačí zaškrtnou pouze "Reset settings" a zařízení se vyresetuje kompletně.

Pokud přeskočíte bod 1, zařízení se připojí na nastavenou WiFi a vy se na něj můžete připojit pomocí internetového prohlížeče a jeho IP adresy, kterou je potřeba dohledat přes IP scanner.

Po připojení na Voltio WiFi se nezobrazí nastavení

Starší verze FW: Nastavovací obrazovka se zobrazí po tapnutí na notifikaci "Přihlášení k síti", která vyběhne zhruba do pěti sekund po připojení na WiFi s SSID Voltio-XXXXXX. Zřídka se na některých mobilních zařízeních stává, že notifikace vyběhne až po delší době, nebo nevyběhne vůbec. V tomto případě zkuste pro prvotní nastavení použít jiné zařízení.

Novější verze FW: Připojte se na WiFi s SSID Voltio-XXXXXX, otevřete prohlížeč a do adresního řádku napište: 192.168.4.1

Funguje Homekit firmware s oficiální aplikací, Google Home, nebo Amazon Alexa?

Ne, neoficiální firmware funguje pouze s Apple Homekit. Pokud chcete zařízení používat ve více platformách, je nutno používat hub, například Home Assistant

Kde najdu fakturu?

Fakturu můžete stáhnout na adrese https://www.voltio.cz/cs/historie-objednavek.

Pokud se jedná o objednávku bez registrace, v potvrzovacím emailu je umístěn odkaz "Sledování pro návštěvníky", pod kterým najdete fakturu.

Faktura a platba bez DPH v rámci EU

V případě zadání validního EU DIČ se DPH odečte automaticky. Pokud se tak nestane, kontaktujte naší podporu.

Reklamace

Reklamační řád najdete zde: https://www.voltio.cz/cs/content/8-reklamacni-rad

Nasledujte nás na Facebooku